Wednesday, October 20, 2010

Belarus! Prosba modlitwy za Belarus!

Drodzy!
Nabilzaja sie wybory Prezydenta 19 grudnia 2010 w moim kraju, na Bialorusi!
Jasne od poczatku, ze glosy beda sfalsyfikowane. Prosze o modlitwe, o swiatlo Ducha Swietego dla wszystkich opozycyjnych dzialaczy, o jednosc, madrosc w dzialaniu! Dla ludzi zwyklych - o przebudzenie do wiary, do prawdy, do milosci swojego Kraju, Kultury, Historyi.
Julia Frolova

Tuesday, October 19, 2010

Rzym, pazdziernik 2010

Alleluja! Jezus zyje!
"Bog jest miloscia" 1 4,8







Juz w styczniu 2010 kupilsmy bilety na samolot, aby dotrzec na Beatyfikacje Jana Pawla II do Rzymu, bo byly takie pewne poglosy. Okazalo sie, ze bedzie kanonizacja ale nie Jana Pawla II, a 6 nowych swietych, w tym liku ks. Stanislawa Kazimierczyka Soltysa. Bylo bardzo duzo ludzi, bo tak jak i my kupilismy wczesnej bilety na Beatyfikacje Jana Pawla II. Byl wspanialy Koncert na szesc Jana Pawla II w kosciele sw. Ducha, ktory sie zakonczyl slowami Santo Subito! W poniedzialek 18 pazdziernika uczestniczylismy w Eucharystyi, ktorej przewodniczyl Kard. Stanislaw Dziwisz, glos jego byl podobny na glos Jana Pawla :-)Wiele spotkan z ludzmi, wywiad na Radio Watykanskim...Wiele modlitwyza Bialorus, Polske, Europe! Swiat potrzebuje Jezusa i takich swiadkow jak JPII!!!

Thursday, October 14, 2010

Dar spotkania :)




















W dzien Matki Bozej Fatimskiej, zarazem w dzien odlotu ks. Ireneusza i Julii do Rzymu moglismy spotkac sie z sympatyczna rodzinka Brosch :) Wspolnie wybralismy sie na Msze Swieta do kaplicy cudownej rzezby Matki Bozej. Gdzie po Mszy ks. Proboszcz uraczyl nas pysznym poczestunkiem. Swiecilo piekne slonce. Nastepnego dnia bylam wraz z Rodzinka w odwiedzinach u Jezusa i Matki Bozej w sanktuarium Maryjnym niedaleko Horbach. Piekne miejsce.

Monday, October 11, 2010

Mannheim

Witam serdecznie, w niedziele bylismy w Mannheim na uroczystym rozpoczeciu Dni Kultury Polskiej :) Byly ciasta, potrawy polskie, wystep zespolu Krakowiak. Niedziela byla bardzo misyjna i ewangelizacyjna, do ksiedza Ireneusza i Julii przychodzilo wiele osob, ktore doswiadczaja problemow, szukaja Boga i podbudowania w wierze. Niesamowite bylo jak Julia potrafi prowadzic rozmowe z ludzmi cierpiacymi na duszy, rzeczywiscie potrzeba tu czlowieka przepelnionego Duchem Swietym aby nie przekazywac siebie ale Boze spojrzenie na zycie i wydarzenia jakie doswiadczamy. Tak sobie pomyslalam ze warto narodzic sie chociazby po to aby choc w jednej osobie wzbudzic nadzieje i przekazac plomien milosci Pana Boga. Bo coz wiecej mozna czlowiekowi ofiarowac najcenniejszego jesli nie milosc od Pana Boga?












Wednesday, October 6, 2010

Nasze Nowe Terminy!!!!

Pazdziernik 2010
8-10.10.10 EOM "Niepokalana" w Minsku i Sinilo na Bialorusi
13-18.10.10 Ewangelizacja w Rzymie
22-24.10.10 V Kongregacja Diakonii Ruchu Swiatlo-Zycie w Lodzi
29.10-07.11.10 Oaza Jesienna w Sinilo na Bialorusi
Listopad 2010
2-6.11.10 Oaza dla Ministrantow w Carlsbergu
6-8.11.10 Spotkanie z Benedyktem XVI w Barcelonie
19-21.11.10 Ewangelizacyjna Oaza Modlitwy "Duch Swiety" w Wielkich Trabkach pod Gdanskiem
22-29.11.10 Rekolkcje UKCHS w Kroscienko i spotkanie Diakonii Jednosci w Porszowicach
Grudzien 2010
9-14.12.10 Odwiedziny ks.bp Antoniego Dziemjanko w Horbach
19.12.10 Wybory Prezydenta na Bialorusi!!!!
22-29.12.10 Ewangelizacja na Bialorusi (Bozenarodzeniowa Oaza Modlitwy w Sinilo)
Styczen 2011
31.12.10-05.01.11 Noworoczna Ewangelizacyjna Oaza Modlitwy w Rzymie

Tuesday, October 5, 2010

Pobyt w Carlsbergu :)


Posluga ewangelizacyjna jest tutaj bardzo intensywna, bardzo duzo osob potrzebuje umocnienia w wierze i pomocy w naprawie swojej relacji z Panem Bogiem. W niedziele mielismy mozliwosc spotkania sie w Hoheinod z Paniami, zajmujacymi sie osobami starszymi nie niepelnosprawnymi. Polki wykonuja tutaj bardzo trudna prace, czesto zajmuja sie calym domem, piora, sprzataja, gotuja i wiele jeszcze innych czynnosci. Czesto przezywaja wielkie trudnosci jesli nie znaja dobrze jezyka. Dobrze, ze maja codzienny kontakt z rodzina w Polsce. Spotkanie odbylo sie po Mszy niemieckiej, ktora obfitowala w wiele atrakcji, poniewaz ksiadz Proboszcz przygotowal krotkie przedstawienie z dziecmi. Oltarz byl pieknie przyozdobiony darami Pana Boga dla czlowieka. Kazda kobieta otrzymala takze piekna czerwona roze :) Niemcy bardzo ladnie spiewaja podczas Mszy, ja niestety nie znam niemickiego, wiec bardzo malo rozumialam. Spotkanie odbylo sie w domu jednej z Pan. Zaskoczyl nas syto zastawiony stol z potrawami polskimi. Kazda rzecz przygotowala inna z Pan, a bylo ich w sumie 6 :) Na deser pojawil sie duzy tort :) Rozmawialismy na temat celnika Zacheusza, ktory mial w sercu pragnienie spotkania sie z Jezusem, tak samo jak u nas gdy tesknimy za prawda i prawdziwa miloscia. Podzielilismy sie naszymi przemysleniami na ten temat. Bylo to ubogacajace spotkanie. Za tydzien nastepne :) W poniedzialek bylismy natomiast na Mszy w Ludwigshaften w klasztorze Franciszkanow. Tutaj bylo wiecej ludzi, bardzo rozmodlonych. Otwierali swoje serca aby wyrazic to, co ich aktualnie zajmuje. Spotkanie nie trwalo dlugo, rozmawialismy na temat przezyc wakacyjnych, kilka osob bylo po raz pierwszy :) Bardzo ubogacajace spotkanie :) Za tydzien nastepne :) Dzisiaj natomiast jest wtorek, taki spokojniejszy dzien, na 19 Rozaniec, a po nim spotkanie oazowe ludzi tu zamieszkujacych. Do uslyszenia. Pozdrawiamy Was bardzo serdecznie.
Agnieszka Justyna Klara Popczyk z Aniolem Strozem.
Zostancie z Panem Bogiem. Chwala Panu Najwyzszemu !!! :D

Friday, October 1, 2010

Numer Konta w Polsce!!!

Alleluja! Jezus zyje!

Drodzy!
Jak zawsze zapraszamy Was serdecznie aby dolaczyc do naszych wyjazdow misyjnych! Ale jesli nie mozesz fizycznie dolaczyc do nas, to rowniez Twoja modlitwa bedzie bardzo waznym wkladem w dzielo Ewangelizacji i budowania wspolnoty oazowej. Po raz pierwszy osmielamy sie prosic rowniez o wsparcie finansowe tych, ktorzy moga i chca wesprzec nas: nasze wyjazdy misyjne, szczegolnie do Turkmenistanu; budowle oazowego domu w Sinilo na Bialorusi, wykonczenie prac wewnetrznych domu oazowego w Budslawiu na Bialorusi, nowy samochod misyjny i inne...
Nasz email: drogocenna.perla@oaza.de

Numer konta w Polsce:
DIAKONIA RUCHU ŚWIATŁO-ŻYCIE ARCHIDIECEZJI KATOWICKIEJ

ul. Różyckiego 8, 40-589 Katowice
ING Bank Śląski SA O. Chorzów
61 1050 1243 1000 0023 3557 9799
Proszę, aby w tytule przelewu wpisać:
DROGOCENNA PERŁA - DAROWIZNA

Niech Bog Szczodry wynagrodzi!

Z modlitwa, Diakonia Wspolnoty
MDE "Drogocenna Perla" Mt 13,46
Ruchu Swiatlo-Zycie