25 lecie Wspólnoty na Białorusi

ROK JUBILEUSZOWY!!! 25 LAT WSPOLNOTY NA BIAŁORUSI!!!

Friday, February 19, 2010

Aktualne Terminy 2010!!!


***Terminy***Terminy***Terminy***Terminy**


Luty 2010

25-26.02.09 XVI Parresia – spotkanie międzynarodowe Ruchu Światło-Życie w Częstochowie

26.02-01.03.09 Kongregacja Odpowiedzialnych Ruchu Ś-Ż w Częstochowie

Marzec 2010

05-07.03.2010 II Kongregacja Ruchów i Wspólnot na Białorusi

12-14.03.2010 EOM „Liturgia”

17-22.03.2010 Wielkopostne Rekolekcje Ewangelizacyjne w Rymie

23-25.03.2010 Odwiedziny Barcelony

27.03-05.04.2010 Przyjazd Chóru „Kryniczka” z Białorusi do Niemiec do Hermersbergu

Kwiecień 2010

1-5.04.10 Triduum Paschalne w Horbach

6-10.04.10 Oaza dla Ministrantów w Carlsbergu

9-11.04.10 EOM „Świadectwo”

22-25.04.10 Miedzynarodowe Katolickie Spotkanie Koordynatorów Szkół Ewangelizacji w Częstochowie

29.04-02.05.10 ORD (dla animatorów na Białorusi)!!!!w Budsławiu

Maj 2010

18-23.05.10 Wyprawa na Białoruś, COM „Nowa Kultura” w Siniło

24.05.10 25-lecie Kapłaństwa ks.Ireneusza Kopacza, ks.Jacka Hermy w Carlsbergu

Czerwiec 2010

9-11.06.10 Kongres Księży w Rzymie!!!

11-13.06.10 EOM „Agape”

12-27.06.10 ONŻ I i II st. w Turkmenistanie

Lipiec 2010

3-19.07.10 ONŻ I i II st., ODB w Siniło

21.07-06.08.10 ONŻ III st. w Rzymie

Sierpień 2010

08-24.08.10 ONŻ I i II st.w Horbach

24-26.08.10 Podsumowanie Oaz w Krościenko

27-29.08.10 54 rocznica „Marianum”w Carlsbergu

Wrzesień 2010

30.08.10-4.09.10 Wyjazd Ewangelizacyjny do Barcelony przez Francje

10-19.09.2010 18 rocznica Wspólnoty „Drogocenna Perła” Mt 13,46 na Białorusi w Mińsku

20-26.09.2010 Wyprawa Ewangelizacyjna do Odessy i Jużnego na Ukrainę


ZAPRASZAMY DOLACZYC DO NAS! Zgloszenie przesylaj po adres: drogocenna.perla@oaza.de


II Kangregacyia Ruchau i Supolnasciej na Belarusi



Juz po raz II odbedzie sie Kongregacja Ruchow i Wspolnot na Belarusi w Minsku, w Kosciele sw. Szymona i Heleny w dniach 5-7.03.2010. Spodziewamy sie goscic bp Antoniego Dziemjanko w piatek 5.03.2010. W Kongregacji wezma udzial przedstawiciele Ruchu Swiatlo-Zycie "Drogocenna Perla" Mt 13,46, Legionu Maryi, Neokatechumenatu, Spotkan Rodzin, Odnowy w Duchu Swietym itd.
W sobote o 20.15 ma sie odbyc
KONCERT EWANGELIZACYJNY!!!
Prosimy goraco o modlitwe!

XVI Parresia i Kongregacja Odpowiedzialnych Ruchu Switalo-Zycie

W Czestochowie po raz kolejnyj spotkamy sie w miedzynarodowym gronie na XVI Parresii w dniach 25-26.02.2010 w Sanktuarium sw.Jozefa.
A od piatku 26 i do poniedzialku 28 lutego bedziemy uczestniczyc w Kongregacji Odpowiedzialnych Ruchu Swiatlo-Zycie.

Oazis w Horbach!


Jest nas trzy osoby na Oazie Modlitwy i Pracy w Horbach 7-23.03.2010. Z nami jest ks.Viacheslav Kowalski z Juznogo kolo Odessy z Ukrainy, odwiedzili nas ks.Andrzej i ks.Pawel z Bialorusi. Na weekend dojezdza Barbara Szwedzinska z Pirmasens. Bardzo czesto odwiedza nas ks.Proboszcz Walz! W niedziele wyjezdzamy na Eucharystii w jezykach niemieckim i polskim, oprocz tego bylismy na spotkaniu Ewangelizacyjnym w Ludwigshafen.W sobote 20.03.2010 ma sie odbyc Koncert Ewangelizacyjny w naszym Kosciele sw.Piotra w Horbach, bedzie pomagal nam organista Hans-Jurgen.

Sunday, February 7, 2010

Rzym, Oaza Matka III°





Alleluja! Bardzo napiety czas spedzilismy w Rzymie, cztery dni, a bardzo wiele wydarzen. Przylecielismy tu, aby przygotowac Oaze III stopnia latem. Ale pragnelismy rowniez juz od dawna, aby powstala w Rzymie prawdziwa Oaza, na miejscu. Pan Bog dal nam spotkanie z roznymi ludzmi, wspolnotami, 2 razy z Ojcem sw.: Nieszpory Ofiarowania Panskiego i Audiencje. Zostalismy zaproszeni przez rektora Polskiego Kosciola, aby poprowadzic rekolekcje wielkopostne w marcu, wiec lecimy tam znow z intencja zalozenia Oazy w Rzymie :-)