Saturday, May 31, 2014

Zdjecia z wyjazdow!

Bylismy troche w podrozach. Na Bialorusi, w Polsce: ja na egzaminach i nauce. A ks.Irek byl w Anglii i Irlandii. Obecnie jestemy w Horbach, jutro do Carlsberga, w czwartek na Zeslanie Ducha Swietego do Rzymu,a potym 10.06.14 lecimy do Turkmienistanu. 27.06.14 po Oazie w Turkmenistanie zaczyna sie Oaza w Sinilo, na Bialorusi. Potym III stopien w Rzymie i I stopien w Barcelonie (06-22.08.14). Zapraszamy!





Tuesday, May 27, 2014

Oaza Nowego Zycia I stopnia w Sinilo!

Alleluja!
Daragija Siostry i Braty!
Zaprashaem Ciabe na Oazu u nashu viosachku Sinilo, shto pad Menskam. Oaza adbudzecca z 27.06.14 da 13.07.2014. Kosht: 500 tys.bel.rub. Abaviazkova treba padryhtavacca praz evangelizacyjnyja sustrechy kozhny paniadzielak ci seradu paslia Sviatoj Imshy u 19.00. Sustrechy: lia biblijateki Chyrvonaga Kasciola. Oaza: dabraslaviony chas dlia Tvajoj dushy i duha! ;-)

Saturday, May 17, 2014

Krótki pobyt w Barcelonie!

Alleluja! Jezus żyje!
Kochani!
Byliśmy krótko w Barcelonie, aby przygotować Oazę. Pan Bóg dał nam dobre miejsce: u Matki Bożej na górze Karmel. Na tej górze wszędzie pachnie kwiatkami! ;-) Zapraszamy na Oazę letnią do Barcelony 6-22.08.14, koszt solidarnościowy: 250 euro (oprócz dojazdu). Zgłoszenie: drogocenna.perla@oaza.de









Tuesday, May 13, 2014

Planowany wyjazd do Ziemi Swietej!

Alleluja! Chcemy po raz pierwszy nawiedzic Ziemie Swieta, aby tam przyprowadzic krotka Oaze. Rozmyslamy o terminach: 13-18.10.2014. Szukamy miejsca, kontaktow odpowiednich. Narazie, prosimy o modlitwe, a osoby zainteresowane o zbieranie funduszow i rezerwowanie sobie tego czasu! ;-)
 
Alleluja! Chcemy juz dzis zaprosic Cie na Podsumowanie 
Oaz 2014 do Kroscienko i Zakopanego na OE-2033 w dniach 25-29.08.2014, aby dac swiadectwo o Oazie III w Rzymie. 28.08.2014 bedzie wyswietlany film-swiadectwo o ks. Ireneuszu Kopaczu, a 29.08.2014 - wspolna Eucharystia na Czerwonych Wierchach w Tatrach.

Zdjęcia historyczne dla Wspólnoty

Są to zdjęcia, które trochę pokazują historję naszej wspólnoty. 1992 rok-ewangelizacja na Białorusi. Płociczno-pierwszy dom wspólnoty. Jabłoniec-drugi dom wspólnoty. A z nimi są związane osoby z Carlsbergu, Mińska, Gdańska i Chojnic...












Monday, May 12, 2014

Nasz zespol muzychny "W kierunku nieba"! ;-)



Ewangelizacyjna Oaza Modlitwy 2033 "Nowa Kultura"

Alleluja! Jezus zyje!
Dziekujemy Bogu za dar tych dni modlitwy, ewangelizacji i wyzwolenia, ktore przezylismy w Carlsbergu w gronie okolo 15 osob. Uczestnicy byli z Polski, Niemiec, Bialorusi. Byl to czas radosci, odkrywania Slowa Pana i modlitwy o wyzwolenie i poznania Jego woli. Gosciem specjalnym byl Henryk Krzosek z Polski, ktory wiele lat temu doswiadczyl cudownej laski nawrocenia i wyzwolenia. Byl czlowiekiem zagubionym, uzaleznionym i bezdomnym, a Pan Bog odnalazl Go i darowal Mu Nowe Zycie w Duchu Swietym. Henryk stal sie Jego apostolem, glosil Jego moc i zwyciestwo wszedzie, gdzie go posylal Jezus, i nawet w Polskiej Telewizji. W koncu napisal ksiazke o lasce nawrocenia i calkowitego uzdrowienia od alkogolizmu i palenia tytoniu, tytul ktorej brzmi "Bog znalazl mnie na ulicy". Heniek przyjechal z Polski do nas nie sam,a ze swymi przyjaciolmi w wierze: z Zuzia, ktora jest na stale w Diakonii Ewangelizacji w Witkowie i z rodzinka Joli, Marcina i Patryka. Marcin rowniez jak i Henryk otrzymal laske nawrocenia, wiary i uwolnienia, dzieki swiadectwu i modlitwie Henryka. Pieknym darem tez byla posluga diakonii muzycznej i w Carlsbergu na EOmie i we Frankenthalu na Eucharystii w niedziele. Tworzy sie nowy zespol uwielbienia i ewangelizacji przez muzyke "W kierunku nieba": Jakub, Olek, Nike, Andrzej i Julia! ;-)









Friday, May 9, 2014

Oaza ewangelizacyjna w Rzymie na Zeslanie Ducha Swietego!

Alleluja! Uwaga! Uwaga! ;-)


Niech zstąpi Duch Twój i odnowi oblicze ziemi! Tej ziemi!”
 Jan Paweł II

Międzynarodowa Diakonia Ewangelizacji
Drogocenna Perła” Mt 13,46
Ruchu Światło-Życie

zaprasza Cię na

EWANGELIZACYJNĄ OAZĘ MODLITWY 2033

"AGAPE"

5-10.06.2014 w RZYMIE
(Zesłanie Ducha Świętego)
Koszt: 190 euro+przelot samolotem



Thursday, May 1, 2014

Terminy! Wyjazdy ewangelizacyjne! Oazy letnie!

Alleluja! Tylko Jezus jest Panem!
Kochani! Zapraszamy Was do udzialu w naszych Oazach i wyjazdach ewangelizacyjnych!
Maj 2014
29.04-07.05.14 Białoruś
09-11.05.14 EOM "Nowa Kultura"w Carlsbergu
15-17.05.2014  Wyjazd do Barselony
20-24.05.2014 Białoruś
27-31.05.14 Odwiedziny Irlandii i Anglii
Czerwiec 2014
05-10.06.2014 Rzym, Zesłanie Ducha Świetego
10-27.06.14 Mińsk-Ashgabat, ONŻ w Turkmenistanie
Czerwiec-Lipiec 2014
27.06-13.07.14 ONŻ Siniło
15-31.07.14 ONŻ III Rzym
Sierpień 2014
1-4.08.2014 Krótka Oaza Ewangelizacyjna w Horbach
6-22.08.14 ONŻ I Barcelona
25-29.08.2014 Ewangelizacja młodych małżeństw w Tatrach
Wrzesień 2014
12-14.09.2014 EOM "Jezus Chrystus" i 22-lecie Wspólnoty na Białorusi, Siniło-Mińsk

Ewangelizacyjna Oaza Modlitwy "Nowa Kultura" w Carlsbergu

Piątek, 09.05.2014

19.00 Recepcja
20.00 EUCHARYSTIA
21.00 Kolacja
22.00 Katecheza wprowadzajaca
22.10 Różaniec (w intencji ewangelizacji świata)
22.30 - 7.30 Noc czuwania:
1. O dar nawrócenia Rosji. O pokój w Ukrainie. W intencji ewangelizacji Niemiec, Polski, Białorusi, Europy i świata
Sobota, 10.05.2014
Zakończenie nocy czuwania
7.30 Jutrznia
8.15 Śniadanie.
9.00 Praca dla wspólnoty
9.30  Spotkanie Animatorów
10.15 Katecheza I
Spotkanie w grupie dzielenia
12.00 Szkoła śpiewu
12.30  EUCHARYSTIA
14.00 Obiad
15.00 Koronka do Miłosierdzia Bożego
16.00 Kawa,herbata, ...
16.30 Katecheza II
Spotkanie w grupie dzielenia
18.00 Wieczór radości w Duchu Świętym
19.00 Kolacja
20.30 Szkoła modlitwy
Niedziela, 11.05.2014
7.00 Adoracja N. Sakramentu / Namiot Spotkania
7.30 Jutrznia
8.15 Śniadanie
9.00 Praca dla wspólnoty
9.30 Spotkanie Animatorów
10.15 Katecheza III i Dialog małżeński, siostrzany, braterski...
12.00 EUCHARYSTIA
13.15 Obiad
14.00 Godzina świadectwa i rozesłanie

15.00 Podsumowanie diakonii